sâmbătă, 11 octombrie 2014

Cât timp durează o oră de înot? 157 minute

Durează fix 157 minute, defalcate astfel:

18:30 
Ajunge mama Copilului de la lucru. Preia copilul cu tot bagajul....emoţional: Cum te-ai simţit azi la lucru, mami? şi toate întrebările conexe - de ce merg la lucru, de ce stau atat, de ce trebuie să doarmă un copil la prânz.
19:00
Începe pregătirea rucsacului pentru înot: uscător de păr, cască, ochelari, prosop, aripioare. 
Când am terminat bagajul, apare o problemă: nu putem lua aripioarele, Copilul foloseşte doar plută - că acum e Campion (aşa i.a spus antrenorul). Aşa că scot aripioarele de la fundul rucsacului.
Întreb încă o dată dacă şi.a luat slipul pe el.
Aşa îmi dau seama că nu i-am luat chiloţi pentru DUPĂ înot -respectiv mă întorc de la uşă şi mă duc la sertarul cu pricina şi iau chiloţi.
19:15
Copilul nu mai vrea să meargă la înot. Lui i-ar plăcea să meargă la karate.
19:30 
Ne hotărâm totuşi să mergem înca o dată. Plecăm de acasă cu maşina. 
Vorbim foarte puţin...ca să nu tulbur apele:)
Mă apuc totuşi de fredonat melodia de la radio - It must have been love de la Roxette.
Copilul mă întreabă: Melodia asta e de pe vremea ta?
19:40 
Parchez maşina la mama naibii....
Reformulez: Parchez maşina destul de departe de bazin pentru că mişcarea înseamnă sănătate.

19:50 
Copilul iese din vestiar echipat de înot....şi  când dă ochii cu mine începe să plângă.
El vrea să facă înot doar o jumătate de oră, nu o oră. 
O oră e mult prea mult, într-o oră i se face prea dor de mine. De aceea e bine să stea doar jumătate de oră şi ca atare mă roagă să îl informez pe antrenor.
19:55
O nouă mărturisire: nu e vorba de dor de mamă, e o problemă de curaj. Nu are! 
Plânge pentru că nu are curaj. Şi fără curaj nu poţi înota.
20:00 
Introduc copilul la bazin şi îi spun antrenorului care e dorinţa noastră: azi doar juma de oră. 
Antrenorul îmi confirmă trăgandu-mi cu ochiul că DA, astăzi doar juma de oră! Şi îl preia pe Campionul Plâns promiţându-i cea mai bună plută.
20:05 
Începe nebunia cu îmbrăcatul şi uscatul copiilor care avuseseră înot cu o oră înainte.
Taţii usucă părul fetelor...ca şi cum sunt pregătiţi cel puţin cu un master în domeniu.
Eu mă gândesc ce face Campionul....
20:10 
Apare antrenorul...îmi trage cu ochiul, mă tachinează cu "deci ziceţi că doar juma de oră facem azi"....şi pleacă...evident, nu înapoi în bazin. 
Mi se ridică tensiunea...cu cine naiba a lăsat ăsta copiii?
Mă liniştesc amintindu-mi de "domnul cu băţul" cum îi spune Copilul - adică un alt antrenor care îi pescuieşte pe copii cu un băţ dacă e cazul....să mai scape de pe plută.
20:15 
"Tati!!! aici nu m-ai uscat"/ "Lasă Tati, că e maşina aproape"
20:18 
Verificat pe Facebook numărul de like-uri  de la ultima postare pe blog.
20:20 
Ultimul uscător de păr s-a oprit....e linişte. Aşa reuşesc să mă adun şi plec la supermaketul din apropiere să cumpăr...diverse.
20:45 
Mă întorc de la supermarket - minus 50 lei- cumpărat nimicuri.
20:46 
Verificat Facebook din nou - dau like la o poză cu nişte urşi - postată de soţul meu (inginer silvic). Se pare că într-una dintre delegaţiile lui se întâlnise cu ursul.... şi nu mi-a spus nimic:)
Nu cred că e cazul să mă îngrijorez, l-am lăsat acasă sănătos, cu ursul probabil se întâlnise cu o zi înainte.
20:58 
Părinţii bagă uscătoarele în priză!
21:07 
Iese Campionul :) cu un zâmbet larg : Mama, Ea e Iulia. Am cunoscut-o în bazin. Ea vine miercuri la înot...venim şi noi miercuri?

Presupun că ceva curaj tot a avut...adică era într-un bazin, nu ştia să înoate, avea doar o plută şi ...făcuse social networking.


P.S
Mărturisesc cu sinceritate că la ora 20:32 am mâncat nişte biscuiţi cu ciocolată de la Milka.
Total greşit! După o zi atat de...sănătoasă! 
Total greşit! Era şi ciocolată şi era şi după ora 7....dar  în apărarea mea ...să ştiţi că mergeam pe jos în timp ce mâncam....











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu